Telefontorsk....

Theodor har ärvt ett intresse från mig, nämligen att prata i telefonen. Alltså han TRACKAR folk från min telefon. En gång hade hans kusse Alice ÅTTA missade samtal när hon slutade skolan och Robin ringde mig härom dagen och undrade vad som hänt eftersom han hade 6 missade samtal från min lur. Min chef skickade även ett mess till mig texten "kan jag ringa tillbaka senare" och jag bah "men jag har inte ringt". Det visade sig att det var Theodor som ringt TRE gånger för att snacka lite skit.
 
MEN KOM IGEN!
 
Och nu har han lärt sig messa också. Jag är livrädd att han ska dra iväg mess och folk ska tro att jag är på pickalurven. Mitt på dagen.
 
Detta mess såg jag att han skickat till Alice igår....
 
Japp han har även lärt sig att RETAS i mess. Nene nene nene liksom????
 
 
Så till alla mina vänner: Får ni sjuhundra samtal från mig och underliga mess är dom INTE från mig. Eller ja är klockan 02 på natten kan dom var från mig, annars inte, en liten riktlinje bara.

Kommentera här: