Sängar och huvudvärk....

Jag och mamma skulle flytta en säng härom dagen från ett rum till ett annat. Om det gick bra? Låt oss säga såhär DET GICK ÅT SKOGEN! Till att börja med skulle vi igenom tre dörröppningar och jag tror vi kämpade i två timmar med att komma igenom dom första två. När vi kom till den tredje gick det inte mer, det tog tvärstopp och vi var tvugna att mecka isär sängen.
 
Ja och sen kom vi in i rummet där sängfan skulle stå och då var det bara att mecka ihop den igen. Om det gick bra? Låt oss säga såhär DET GICK ÅT SKOGEN! Vi byggde den nämligen upp och ner. DET ÄR SANT. Lådorna gick liksom inte att få igen och jag bah..men guuuu mamma den är upp och ner...och mamma bah....näääää det är den inte alls...och jag bah...men varför peckar sängtassarna uppåt då????
 
ALLTSÅ!
 
MEN JAG SKYLLER ALLT PÅ KAMPRAD. MAN KAN JU FÖRIHELVETE INTE TILLVERKA ÄN SÄNG SOM SER LIKADAN UT NÄR DEN ÄR UPP OCH NER!
 
Aja nu står sängen på plats iallafall.
 
HALLELUJA.
 
Roten till massa ont och treon i mitt liv...

Kommentarer:

1 Marie:

hahahaha... träffade Anke på stan igår men detta sa hon ingenting om :)

2 Carina :

Nä hon ville nog bara förtränga allt😄😆

3 Carina :

Nä hon ville nog bara förtränga allt😄😆

Kommentera här: