Norra Europas värsta ljud...

Igår kväll när jag kom hem från jobbet hörde jag hur det tisslades och tasslades i sovrummet. Oj sover inte Theodor än tänkte jag och klev in i sovrummet. DET ÄR EN RÅTTA I VÄGGEN ropar Theodor direkt. Mäh du skulle ju inte säga något till mamma sa Robin.
 
Mmm och det gick ju bra!!!
 
Och då hör jag det där vidriga ljudet, hur än råttfan springer omkring i väggen som en jäkla överspeedad tjackpundare! Ja så hela familjen ställer sig i sängen och bankar i väggen och vet ni vad som händer då, jo det ska jag ta och tala om, inte ett skit händer. Råttan sket totalt i bankandet och mina arga svordommar. Den fortsätter bara tugga på vad fan man nu tuggar på i en vägg!
 
 
 
Bildresultat för what the fuck is wrong with you gif
 
 
Ja så det bor alltså en helt orädd råtta i väggen, precis där jag sover.
 
OH HAPPY DAY!

Kommentarer:

1 Malle:

😡😡😡

Kommentera här: