Jill Lisa Lisa Jill same same but different....

Till alla er som gick och fundrade över vad jag åt igår kan jag berätta att jag åt råraka till förrätt och kött, gratäng och bea till varmrätt SÅ in i bomben jäkla skitgott. 
 
Efter maten kollade vi på Så mycket bättre. Theodors kusin Alice sov här och jag bah...Alice du vet väl inte ens vem Jill Johnson är och hon bah...nej...och jag bah...men guuuu det är ju hon som sjunger...tar ton och tar i från tårna...
 
 
♪ För jag har himlen runt hörnet en egen ängel i en säng...som om himlens alla små sjärnor sjöööööng för....
 
 
Det är Lisa Nilsson sa Robin mycket trött då.
 
 
 
Bildresultat för thinking gif
 
 
Är inte dom två typ samma person?
 
 
 
Aja skitsamma, bra kväll igår, det var bara dit jag vill komma. Check√

Kommentarer:

1 Anonym:

Vad hände med soppan 😂

2 Carina :

Soppan återupptogs idag efter EN VECKAS uppehåll😅😅😅😅

Kommentera här: