In i lejonkulan...

Igår befann jag mig på ett ställe som är ett av mina värsta ställen faktiskt. Nej det var inte på en leksaksaffär mitt i julrushen. Eller jo där var jag ju iofs också igår...
 
På Toys r us där Theodor hittade drömjulklappen. Mmm man har ju alltid längtat att ha en mini-ninja hemma.
 
Nej värsta stället jag befann mig på igår var Leos Lekland, eller Leos Grekland som Theodor säger och som jag aldrig har rättat eftersom att det är sååå gölligt.
 
Men alltså jag gillar inte lekland, jag HATAR lekland. Får man säga så förresten? Eller kommer man bli jagad av mammamaffian nu? Isåfall tar jag tillbaka allt för jag är LIVRÄDD för mammamaffian.
 
Huuuuur som helst är jag jäklig glad över att jag överlevde gårdagen med barn på sockerchock, barn med magsjukor och barn som skjuter bollar i skallen på en som om det var deras främsta uppgift i livet. Alla mina tankar går till personalen och jag hoppas dom får dricka sprit på jobbet.
 
SKOJA.
 
Eller?
 
Aja Theodor var supernöjd iallafall. Och det är ju viktigast=)) 
 
 
På den tiden när Theodor satt still på Leos Grekland...

Kommentarer:

1 Anonym:

Haha hatar också lekland det är nog den värsta mardrömmen ever/ Joanna

2 Jossan:

Hatar lekland jag med! Vi har en fyraåring å vi har aldrig satt vår fot på ett lekland. Tänker som så att han missar ju inget när han inte ens vet att det finns😉

3 Carina:

Joanna: Eller hur!! =)

Jossan: Fy fanken vad smart! Tyvärr måste jag meddela att det kommer en dag då barnet blir bjuden på kalas dit (som Theodor var igår) och då är det omöjligt att låtsas att det regnar...haha sorry;)

4 Jeanette:

Men såååå söt!!!!!

5 Jeanette:

Men såååå söt!!!!!

6 Jeanette:

Men såååå söt!!!!!

7 Carina:

Jeanette: så söt så att du sa det tre gånger alltså😂 Tack😊❤️

Kommentera här: