Hej Uppsala....

Så, då var man hemma från Idre. Fy fanken vad en vecka går fort=((
 
Resan hem gick bra förutom att bilen var så jäkla fullpackad att Theodors Ninjagoskepp som han fick i julklapp och kämpat med i flera dagar att få ihop åkte i backen. Det var Lego ALL OVER THE PLACE! Och tårar. Tur att det finns Treo!
 
När jag kom hem och tömde posten hittade jag TRE julkort i postlådan. Åh jag bara älskar att få julkort. Bl a låg detta i postlådan....
 
Ja alltså, det är inte lätt att komma ihåg vad jag babblar om men mest troligt har jag klagat på uteblivna julkort här på bloggen. Klaga är ju liksom min främsta hobby. Är så glad att någon har lyssnat. Eller ja, med ett halvt öra i allfall.
 
TACK JEANETTE DU ÄR BÄST♥
 
 
Nä nu måste jag gå och lägga mig. Har en SJUKT lång dag framför mig imorgon, eller iofs, allas dagar är ju lika långa men jag har en hel del att stå i.
 
 
På återseende.

Kommentarer:

1 Jeanette:

Haha! Nästa år ska jag tänka på min handstil.... kram

2 Jeanette:

Haha! Nästa år ska jag tänka på min handstil.... kram

3 Carina :

Näää du skriver ju snyggt!

Kommentera här: