Ekooooooo....

En får be om ursäkt för den värdelösa uppdateringen här inne men det är bara för att jag är SJUKT stressad just nu. Det är väl iofs alla såhär innan jul men jag har en hel del annat att stå i också, men mer om det en annan gång.
 
Jaha så vad har jag pysslat med sen jag behagade blogga sen sist då? Hmmm låt oss titta i min mobilkamera....
 
 
 
Jaaaa i torsdags var jag ju på julbord med jobbet på Wallmans Dinnershow. Så bra var det. Tyvärr har jag bara denna bild att dela med mig av, när personalen står på bardisken i slutet. Jag antar att jag var avundsjuk och därför fotograferade detta. Jag har ju tyvärr en förkärlek till att stå på bardiskar.
 
Efter showen drog vi till Interpool för att spela Shuffleboard. Har bara denna bild därifrån. Vad den föreställer? Soran Ismail som spelar shuffleboard ser ni väl blindstyren! Ja jag vet knappt vem Soran Ismail är men blev ändå starstruck eftersom någon sa att han var känd. 
 
Förövrigt var jag så dålig på Shuffleboard att jag blev kickad ur mitt eget lag!
 
Helt sant.
 
 
Ja och det här är dagen efter. Theodor har råkat vrida hela datorskärmen men fortätter ändå spela sitt spel. HAHA.
 
Ok ok  var nog roligare att uppleva live än att se på bild.
 
 
 
 
Denna bild skärmdumpade jag igår och skickade till min frisör...VILL HA DENNA LUGG...skrev jag. Hon lovade att fixa det på tisdag. FATTA att jag kommer se ut som Birgitte Bardot på tisdag!!!
 
 
Skärmdumpade även denna bild. Älskar hennes frilla här, vill se ut såhär på julafton. Kan eventuellt behöva fylla läpparna, spruta i botox och öva på duckface innan dess.
 
Ja nä annars var det inte så mycket mer bilder i kameran. 
 
 
Fridens.

Kommentarer:

1 pia:

Du ä la för go du =) Tycker INTE att du ska klippa lugg....Du är så vacker som du är ;) Trevlig 4:e advent på dig. Ps: läste att det är mycket råttor på väg emot Uppsala :(

2 Carina :

Men...men...jag har ju alltid haft lugg, tänkte bara klippa den lite annorlunda😄 Gulligt sagt ändå😘 ja förutom det där med råttorna😫 Trevlig advent till dig också😘

Kommentera här: