Brun utan sol och sånt...

Gokväll. Har precis kommit hem från jobbä och ligger utslagen i soffan, inte för att vi hade mycket folk för det hade vi inte, nej jag är helt enkelt bara en trött jäkel ändå.
 
Men nu ska gå och knyta mig ögonaböj för imorgon jobbar jag långpanna. Måste bara dränka mig i brun utan sol först. Ska nämligen jobba med en tjej imorgon som precis kommit hem från Grekland. Rykterna säger att hon är sjuuukt brun.
 
Själv har jag solat exakt en timme denna sommar och ser ut som jag bott i en källare utan fönster i fejjan. Men men ingenting som inte ett kg BUS kan lösa.
 
Tack snälla rara gud i himlen för att du uppfann BUS.
 
Eller vem det nu är som uppfann dom gyllene dropparna.
 
 
 
Med dom lärorika orden säger jag godnatt.
 
Servitris med exakt NOLL färg i trynet...

Kommentera här: