November dra du åt......

Alltså jag hatar november. Jag hatar november mer än jag hatar legobitar på golvet, ja då kan ni ju förstå hur mycket jag hatar november!
 
Är det för att det blir kolsvart redan runt 17 jag hatar november kanske? Nej nej. Är det för att det alltid är mulet och småregn som jag hatar november? Nej men herrgud, jag har väl större problem än det där att bry mig om!
 
JAG HATAR NOVEMBER FÖR ATT DET ÄR EXAKT DEN MÅNADEN SOM RÅTTORNA FLYTTAR IN I VÅRAT HUS. ALLTID. ALLTID. ÅR UT OCH ÅR IN!
 
Det började inatt. Jag vaknade plötsligt av att jag hör hur det gnager och gnager ovanför vårt sovrumstak. Alltså råttjäveln lät som en hel jävla arme av BÄVRAR! Jag sätter mig käpprak upp i sängen och lyser med mobilen mot taket, jag ser Tjockkatten som också sitter käpprak nu och också stirrar upp!
 
MEN SKJUT MIG! SKJUUUUUUT MIG!
 
Är det något som jag på riktigt skulle kunna bli psykisk störd av så är det ljudet av en råtta! Vad jag gör? Jo jag väcker Robin, Robin som ska kliva upp 05.00, honom väcker jag. Oklart vad jag tänkt att han ska göra, bryta upp taket kanske? Gasa ut den jäveln? Elda upp huset? Ja inte fan vet jag men inget av det gjorde han iallafall. Faktum är att det inte fanns ett skit att göra eftersom råttjäveln befann sig i väggarna och i taket. 
 
I MITT SOVRUM!
 
Det är ju för fanken inte klokt! Det är väl inget jäkla Bangkok Hilton jag bor i! 
 
 
Hur som haver, nu börjar det årliga kriget där JAG tänker vinna!
 
 
Bildresultat för angry gifs
 
Önska mig lycka till.

Kommentarer:

1 Tess:

Fy fan! Lider med dig😰

2 Anonym:

Det är oktober ff😆

3 Emma :

Anticimex?😀

4 Carina :

Tess: åh tack, så jobbigt:(((

Anonym: jaaaaa dom var EN dag tidigare i år, är du på novembers sida eller??????😡😡😝

Emma: ingen hjälp därifrån förutom tips om råttgift osv....råttgiftet har iofs hjälpt varje år så heeeere we go again😓

5 Camilla:

Lider sååå med dig. Hade en mus inne för några veckor sen och trodde jag skulle dö 😱

6 Carina:

Camilla: usch stackare! Fick ni tag på den? Dom förstör verkligen för en, jag går runt och smyger hemma nu och är LIVRÄDD för att stöta på fanskapet:(((

7 Camilla :

Ja i fällan efter nån dag.

Kommentera här: