En schlagernörds tankar...

Men guuuu låt oss strunta i min dåliga uppdatering och koncentrera oss på Schlagern istället, vad fasiken hände?! Jag höll på Australien och Ryssland, men mest Ryssland faktiskt. Jag satt där i soffan och var bombis på att någon av dessa länder skulle vinna och så kommer Ukraina in och kammar hem hela skiten.
 
WTF är det det ända jag kan säga om detta.
 
Mark Levengood uttryckte sig iofs väldigt bra om detta på sin fejja....
 
 
Eller hur!
 
Nej jag säger den vanligaste meningen som förekommer i Sverige i maj (förutom förra året då)...
 
FEL LÅT VANN!

Kommentarer:

1 Jeanette:

Är jag blockad från din blogg eller kan det stämma att du inte har gjort någon uppdatering på 11 dagar?!?! 😜😘

2 Johanna:

Hallå?- allå-lå-å-å... Oj vilket eko det blev ;)

3 pia:

Kom hem nu!!! Saknar din härliga blogg :)

Kommentera här: