Grattis Alice...


Igår fyllde Alice hela 11 år och vi var på La Comedia för att fira henne. På påskafton var ju släkten här hemma och vi satt och fnulade på var vi skulle gå och fira. Alla gav lite förslag och tillslut kom jag på värsta stället...VI GÅR TILL PALERMO utbrast jag. Det blev tyst. Men det är ju jättemysigt på Palermo (Uppsalas största ölhak) försökte jag igen. Det var fortfarande knäpptyst. MEN ROBIN VI BRUKAR JU GÅ DIT DET ÄR JU JÄTTEBRA DÄR...knäpptyst.
 
MEN GUD FÖRLÅT JAG MENADE JU LA COMEDIA...utbrast jag efter ett tag och då såg jag hur alla andades ut. Haha älskar tanken på om jag ringt och bokat på fel ställe, att vi fått ett långbord på Palermo.
 
HAHAHA!
 
 
Men när Alice fyller 18 ska jag bannemej ta med henne dit!
 
Hur som haver var det jättemysigt på La Comedia och jag älskar att jag närt en alldeles egen Zoolander vid min barm...
 
 
 
Theodor Zoolander, Zoolander Theodor...same same but different.

Kommentarer:

1 Johanna:

Haha gu va roligt om ni fått till Palermo 😂😂

2 Anonym:

*gått

3 Anonym:

*gått

4 Anonym:

Jag och två hela klasser på gymnasiet blev portade från Palermo när någon råkade riva taket på en toa där *skämskudde* ;-)

5 Carina:

Johanna: eller hur😂

Anonym: Hahaha det är det roligaste jag hört på länge😂dels för att jag trodde det var stört omöjligt att bli portad på Palermo och dels för att jag trodde det var stört omöjligt att riva ett tak på krogen😂 undra om ni är portade fortfarande😆😆😆

Kommentera här: