Att delas på Insta och bli yngre...

 
Fick det här UNDERBARA Alex Monroe-armbandet i mitt  påskägg och la upp denna bild på Instagram. Imorse när jag vaknade såg jag att Alex fucking Monroe himself lagt upp min bild på deras Insta-sida...
 
 
COOOOOLT!
 
 
Alex och jag är SÅ tajta nu!
 
Fick dessutom några nya vänner på kuppen, men jag misstänker att dom kommer avfölja mig ganska snabbt. Jag menar det mest spännande som händer på mitt Insta är väl när Theodor gör någon göllig grimars eller när jag tar ett glas vin framför Lets Dance. 
 
 
Snällt av Alex Monroes sida att lägga på massa filter på bilden förresten, liksom släta ut och föryngra min arm. Sånt är ju viktigt i en ding ding...nej förlåt...Insta-värld.
 
 
Nä nu ska jag gå och beundra min nya bästis Alex armband ett slag.
 
Häpåer.

Kommentera här: