Bästa födelsedagen i manneminne....

Alltså den här midsommardagen har fanimej levererat. Inte nog med att jag fyller år idag och fick full uppmärksamhet på fejjan, det var Norra europas bästa väder också! Vi har tillbringat hela dagen i poolen....
 
Bilder på det...
 
 
 
 
Om ni zoomar in min blekfeta kropp ser ni faktiskt min tatuering, den jag ALDRIG visar upp och som lätt skulle kunna vinna pris som den fulaste tatueringen i världshistorien. Skit i att zomma in förresten!
 
 
Syrran med familj tillbringade hela dagen på vår altan och vi drog ut tvn för att att se fotbolls Em. Tydligen fortsätter den trots att Sverige åkt ut???
 
 
Jag och Alice säger hej....
 
 
 
Fy fanken vilken bra dag. Men vad är det man brukar säga....jo...svenska sommaren är underbar, förra året var den på en torsdag.
 
Håller tummarna på att vi åtminstone får EN sån här dag till;)

Kommentera här: