Hälsningar från en sjukstuga...

Oj vilken dag! Theodor har varit riktigt dålig och jag riktigt orolig. Han har haft hög feber, sovit nästan hela dagen och när han väl vaknat har har bara gråtit. 


Var bra nära att åka upp till akuten, låter säkert överdrivet men jag tror inte jag sett honom såhär förrut. Men till kvällen piggnade han på sig, han tom åt mat och kändes riktigt pigg. Jag är frisk nu mamma sa han och jag ber till gudarna att det är så. Sjukt jobbigt att han ska må så dåligt.

Jävla FEBERari!


Jag har inte varit ut på två dagar men bra utsikt från sovrummet har man iallafall...


Nu håller jag alla tummar på att han är bättre imorgon. Eller alla och alla, man har ju bara två men dom håller jag iallfall✊

Godnatt på er.

Kommentarer:

1 Sahar(Gudinna):

Men åh stackare! Jag hur ni har det o kom på att du har ju faktiskt en B.L.O.G.G😜🙌🏼 krya på💗O kom hem fort , jag vill ut o ÄTA o dricka🙏🏼 har varit hemma med två sjuklingar hela F....ing veckan😖😱😭
Längtar till en ute kväll🙏🏼🙏🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼

2 Anonym:

Vad tråkigt att Theodor är sjuk! Vill tipsa om, för det fall ni inte redan tänkt på det, att anmäla sjukdomen på hemförsäkring/reseförsäkring. Då får ni tillbaka pengar för resan, ibland t.o.m hela resan.

3 Carina :

Sahar: vinokväll är inbokad!!!💃

Anonym: nej det har vi inte tänkt på, tack för tipset👌😃

Kommentera här: