Influensan has left the building....


Han är frisk!!!

Efter 3 dagar av konstant sovande vaknade han plötsligt kl 05 imorse och var pigg. Så skönt! Så idag gick vi ner på strandpromenaden och strosade lite och åt lunch och ja som ni ser var han på ett stålande humör...


Jag är också på ett stålande humör då jag hittade ett par sneakers till fyndpris. Det firade jag förstås med ett glas cava på balkongen.


Mitt öga då?


Ja det är synd att det inte är Halloween för då hade jag inte behövt klä ut mig för att skrämmas så att säga.



Jahopp och det här är sista dagen på semestern då, den blev inte som vi tänkt oss men shit happens som man brukar säga. Ja som dom positiva människorna brukar säga alltså, vi bittra säger mer...


Det var väl själva faAAn!!!!!

Kommentarer:

1 Jeanette:

Men shiiit! Ögat!!!!! Jag skulle inte vissa mig offentligt....
Tips. Lås in dig eller använd solbrillor JÄÄÄÄÄÄMT! 😎😎😎😎

2 Carina:

Exakt min plan😆😆😆

Kommentera här: