Framgooglad tisdagslista...

 HAR DU?

Folköl i kylen:

Nä men alltid Cava, nu vill jag iofs inte se Cava på ett bra tag efter min Spanien-trip!

Något husdjur:

Åh lustigt att det kom upp, Theodor berättade nämligen för mig att han fått samma fråga på förskolan idag och svarat att han har tre husdjur, Selma, Shanti (vår lånehund) och Milou i himlen. Naaaaaw ♥♥♥




Någon favoriträtt:

Moule frites.

Här äter jag iofs inte musslor utan tonfisk, sjukt gott det också.

 

Några framtidsplaner

Att överleva.

Någon sjukdom:

Psoriasis. Om ni skulle se mina fötter nu hade ni garanterat startat en facebokgrupp vid namn "Alla vi som tycker synd om den bittra servitrisen arma fötter". Skicka gärna en gruppinjudan till mig också.

Gymkort:

Nopp. Det bästa beslut jag tagit NÅGONSIN är att aldrig mer köpa ett gymkort. Tänk att ett så litet kort på typ 0,1 gram kan ge sån ångest.

Några MVG:n:

HAHA. På min tid gav man betyg i skalan 1-5. Ja, jag kommer från stenåldern.

Hur folk såg ut när dom fått en 5:a på min tid...

 

Något beroende: 

TREO!

 

VEM?


Avskyr du:

Alla som avföljer mig på Instagram. HALLÅ jag har faktsikt ett sjukt intressant liv.

He he.

Stör du dig på:

Alla deltagare i Ex on the beach.

Lagar mat: 

Robin. 

Diskar:

JAG! Eller ja diskmaskinen när den funkar men just nu är det faktiskt trasig.

 

VAD?
Gör du nu:

Svarar på massa frågor dumskallar!

Läser du för bok:

Har precis läst ut världens bästa bok. "Stöld av Babian" hette den.

Ska du göra nu:

Läsa igenom dom här frågorna och undra om dom verkligen är värda att publicera, inse att jag inte har något annat att komma med och trycka på "publicera".

 

Check√


Kommentera här: