Att återuppstå...

Hoho, har jag några läsare kvar? OM jag har det kan vi ju komma överens om att vi alla är inblandade i Norra Europas sämsta blogg och att ägarinnan till den borde straffas!
 
Förslag på straff...
 
1. Låsa in henne i ett rum med sjuttioelva råttor.
 
2. Låsa in henne i ett rum med sjuttioelva spindlar.
 
3. Låsa in henne i ett rum med sjuttioelva arga bloggläsare som får välja ett varsitt straff åt den odugliga bloggerskan.
 
Bara att välja.
 
ELLER SÅ STRYKER VI BARA ETT STRECK ÖVER DET HÄR!
 
Jaha har jag haft det bra i Spanien då?
 
Öh är himlen blå? 
 
Svar ja den var Förjäkla blå. 
 
Och stranden vit. 
 
Och havet blått.




Och Cavan iskall😍😍😍


Min vän var också iskall. Kolla på'na! Och utsikten:)
 

Hennes lår var iofs inte iskalla efter första dagen på stranden, klädd i shorts. Behöver man solskyddsfaktor frågade hon och jag bah.... guuuu nej det är ju förihelskotta bara april! 
 
Så här i efterhand har jag lärt mig att solen tar massor i april. Jag måste även kolla upp om jag och min vän har irländsk blod då vi båda såg ut såhär första dagen på strandfan....





 
 
 
Men men nu har jag lite färg men mest nöjd efter dom här dagarna är jag över min elefant-tisha jag shoppade. Jag älskar ju djurmotivtröjor och den här är så fin att jag vill bosätta mig i den. 80 pix kostade den. 

TACK SPANIEN.


Jaha och nu är jag hemma.

Hörde jag ett välkommen hem?

Man tackar.



Kommentarer:

1 Anonym:

Fyfan vilket läskigt högeröga du har på första kortet / j 😀

2 Carina:

Haha tycker du,ser helt normalt ut tycker jag hahaha;))

Kommentera här: