Att lyckas på något sätt...

Jahaja för er som redan läst mitt förra inlägg kanske undrar hur det gick med min middag? Eller inte. Men hur som helst kommer här en uppdatering....
 
 
Här står middagen i sin lergryta...sjukt bra uppfinning. 


 


Och här är köttet som jag hade i den. Va? Hur perfekt stekt blev inte den! Hade kastat i äpplen, massa kryddor, lagerblad osv osv så köttet smakade ljuvligt. Ja jag är lite överstolt här. Så spring hem till era mor och far föräldrar och sno deras lergrytor BUMS!



Något som jag inte vill att ni ska sno är min 4-åring. Han klädde liksom upp sig i skjorta när han upptäckte att morsan hade en brakmiddag på gång. Det här är fanimej inte var dag sa han och tog tom  gele i håret. 
 
Bra lyckad middag ändå.

Kommentarer:

1 Hella:

Ja jag är impad. Vad hafe du för kött

2 Carina :

Och jag är impad av mig själv haha. Det är rostbiff:)

3 Hella:

Nice

Kommentera här: