Smart drag Carina smart drag...

Ni vet att man brukar säga att man lär sig av sina misstag. Så jobbar inte jag. Nej tex berättade jag för Theodor att hans kusin Alice ska sova här idag INNAN hon anlänt.
 
Herregud vilket jäkla misstag!
 
 
Jag vet ju egentligen exakt vad som kommer hända, nämligen att han tjatar hål i hövve på mig om NÄR hon ska komma. Imorse vaknade han okristligt tidigt med orden NÄR KOMMER ALICE? Jag förklarade att hon måste gå i skolan först och när kl slagit 08 hade han frågat 24 gånger (ja jag räknade) om skolan är slut snart.
 
DEN HAR JU FÖRIHELSKOTTA INTE ENS BÖRJAT.
 
 
Snälla rara Alice, jag brukar inte förespråka skolkning men kan du inte dra från skolan nu. Jag pallar inte mer!
 
 


Kussarna i somras...


Kommentarer:

1 Camilla:

Tyvärr är det samma misstag man gör om och om igen.....

2 Carina:

Sjukt jö, varför lär man sig aldrig😖

Kommentera här: