Rapport från Spanien...

Ikväll har vi varit och ätit på strandpromenaden. Jag tog musslor som förrätt och ni ska bara veta hur gärna jag ville fota dom så jag kunde lägga upp här. Sjukt stora var dom!

Tyvärr satt jag med människor jag inte känner så bra så jag vågade inte fota. Ännu mindre vågade jag säga att bilden skulle vara till min blogg.

Alltså är det ens lagligt för en 38-åring att nämna att man har en blogg?

Tveksamt.

Hur som helst för ni helt enkelt föreställa er mina goda musslor och hålla till godo med en bild på minitalibanen när vi lämnade restaurangen istället...


En som inte åt musslor....


Aja nu ska jag gå och sova. Imorgon tänkte jag chansa på att gå ner på stranden. Vi är jö i Torrevieja och vattentemperaruren är ju inte så jättehög så års. Tippar på att det kommer kännas som en isvak. Men jag har badkläder med mig så då ska det väl fanimej badas. Och ja lilltån räknas.


Återkommer i ämnet.



Sov gott:)

Kommentera här: