Meddelande till dom som stal från min son idag...

Jag förstår att ni är väldigt nöjda nu som lyckades göra inbrott mitt på blanka dagen, i en låst bil, på ett så  folktätt köpcentrum som Ica Maxi utan att bli upptäckta.
 
Jag förstår att ni är väldigt nöjda som kom över Theodors Ipad, en mobil och massa mynt bara sådär. Såhär efteråt har jag fått reda på att ni tydligen har en "störsändare" som gör att bilen aldrig blir låst när man klickar på nyckeln. Smart av er. Smart uppfinning. Heja er.
 
 
Jag förstår att ni just i detta nu skrattar er harmynt åt den godtrogna familjen som trodde att dom kunde lämna saker mitt på blanka dagen på en folktätt parkering  vid ett stort köpcentrum i en låst bil utan att bli rånade.
 
Gud jag förstår er. Skratta ni.
 
Ni måste vara så jäkla nöjda  när ni går och lägger ikväll med en fin IPad tillhörande en fyraåring som han var så stolt över. En Ipad som han hade alla sina favoritspel och favoritfilmer på.
 
Ni måste ryggdunka er själva när ni använder hans Ipad ikväll.
 
Bra jobbat.
 
Själv har jag en ledsen son hemma. En son som inte kan förstå varför någon gick rakt in bilen och tog hans ägodelar utan att fråga. Men det behöver ju inte ni bry er om. Nej verkligen inte. Ni har ju dessutom en fin mobil med massa fina bilder i. Jag tycker särskilt ni ska kolla på bilderna från vår senaste semester som verkligen var underbar. Den bilden när Theodor har glass över hela ansiktet på stranden är verkligen fin. Njut av den. Ja för tydligen får ju vi aldrig mer göra det.
 
 
 
Slutligen vill jag bara säga....
 
 
 
 
FUCK
 
 
YOU!

Kommentarer:

1 Hella:

Men fy vad obehagligt. En störgrej som gör att bilen inte låser. Måste börja känna efter nu också.

2 Hella:

Men fy vad obehagligt. En störgrej som gör att bilen inte låser. Måste börja känna efter nu också.

3 Carina :

Exakt, hittade en artikel om detta problem där det stod att man absolut ska känna efter så att dörren verkligen är låst nu. Dom står tydligen i närheten men någon jävla manick i fickan som slår ut låssignalen. Man blir så förbannad😡 obehagligt också😟

4 Anonym:

http://www.svt.se/nyheter/inrikes/sa-stor-tjuvarna-ut-ditt-billas

5 Marie:

f**** så fräckt, och onödigt :(

6 Anonym:

Vilka SVIN!!!!

7 Anonym:

Vilka jävla grisar / j

8 Malle:

😠😡😠😡😠

9 Jeanette:

Men åhhhh!! Stackars er!!!! Jävla idioter det finns!!! 😡😡😡😡 du har inte iCloud då så att dina bilder har sparats?? 😥

10 Carina:

Det var Robins mobil och han har inte sparat i molnet=(

Kommentera här: