Tre starka anledningar till att misstänka att jag blivit tant på förtid:

1. Att jag satt på bussen igår och och blev något så sjukt  irriterad på två tjejer som skrattade konstant under hela bussresan. Vad är det för människa egentligen? Som irriterar sig på två tjejer som är glada? Jo en tant som vill ha lugn och ro när hon reser kommunalt.
 
2. Att min senaste googling var: stödstrumpor. 
 
 
3.  Att jag sa till Robin häromdagen att jag saknade videobutiker. Ni vet såna som man beställde en pizza på och under tiden man väntade gick runt och strosade bland alla filmer för att välja vad man skulle se på kvällen. Det fanns liksom olika avdelningar, en för komedi, en för rysare, en för drama, en för nyheter osv osv. Och allt var LIVE!  Inget jävla Netflix. Det var bättre förr.
 
Måste iofs erkänna att vi blivit bra mycket rikare sen vi slutade hyra filmer. Ja att hyra filmer var väl inte speciellt dyrt utan det var ju den där jäkla bötern man fick när man inte lämnade tillbaka filmen. Hahaha nu kom jag precis på att när man hyrde film för cirka 100 år sen fick man tom med böter om man inte spolade tillbaka filmen...hahaha.
 
 
Nä hörrni nu måste tant gå och knyta sig, det är e dag imorgon också.
 
Godnatt.
 
 
 

Fy för fan för skränande ungdomar....

Kommentarer:

1 Lotta:

Stödstrumpor is the shit! I så fall är jag också tant, och stolt över't! :)

2 Carina:

Ja klart som korvspad man ska vara stolt som tant!!! ;))

Kommentera här: