Sen söndagsuppdatering..

Helvete vad mycket folk vi hade idag! Första advent är tydligen en stor "gå-ut-och-äta-dag. Det hade vi missat när vi skrev schemat så jag jobbade själv i restaurangen. Oh happy day. Kutade så mycket att Usain Bolt hade tappat hakan och värvat mig direkt till nästa OS. "Omg WHO is she" hade han garanterat mumlat om han sett mig.
 
 
Men skit i det, kolla vilken otroligt fin gäst som var på besök...


Alltså jag kan inte släpa det här med Schäfer. Det. Går. Inte.
 
 
Om någon av mina läsare har eller har haft en schäfer får ni gärna maila mig på [email protected]. Har sjuhundraelva frågor och känner ingen (förutom denna gäst då) som bor ihop med detta ståtliga djur.
 
 
 
Tack på förhand.

Kommentarer:

1 Classe:

Åhh... Hoppas verkligen du skaffar schäfer!! Då vill jag vara hundvakt typ jämt!!

2 Jeanette:

Är det Dunder?

3 Carina:

Classe: Då spikar vi det;))

Jeanette: Japp världens finaste Dunder=))

Kommentera här: