Dags för en irri-lista tycker jag...

 4 saker som irriterar mig så överjäkligt.
 
1. Folk som står stilla i rulltrappan...I MITTEN AV GÅNGEN.
 
2. När folk har betalat i en kassa och står kvar för att organisera i plånboken. Ta ett steg åt sidan först för i helskotta!
 
 
3. Att få spelinbjudningar på fejjan. Men herregud folk borde väl veta vid det här laget vilka som är intresserade av att spela Candy Crush, Farmville och fan och hans moster. JAG ÄR INTE EN AV DOM!
 
 
4. Personen som skrev "skaffa dig ett liv din lilla rasse" på min blogg igår.
 
 
 
 
Jag är INTE rasist och kommer aldrig bli. Min bästa vän och min sons gudmor kommer ju för sjutton gubbar från Iran, rimmar inte alls med din kommentar alltså.
 
 
Saker som inte irriterar mig en enda smula.
 
Att 99.9% av mina kommentarer alltid är snälla. Tack=)

Kommentarer:

1 Jeanette:

Haha! Vad har du gjort för rasistiskt?? 😳😝
Var det samma som slutade följa dig på Insta? 😜

Kommentera här: