Vilse i storstan.

Nämen vad är det här nu då, där här är ju inte min altan? Chockerande va? Efter dagar, ja kanske tom veckor med bilder på min pool och åter pool ser ni plötsligt en bild som är tagen mitt i stan, med trafik i bakgrunden.
 
 
Jag förstår att detta kan vara en chock för var och en av er men det regnade faktiskt idag så jag chansade och lämnade "poolområde Skäris" för att besöka mina vänner mitt i stan. 
 
 
Saker jag sagt idag som fått mig att inse att jag blivit en lantbo på rikt;
 
* Ooooj kolla vad med bilar det är utanför fönstret...koooolla Robin!
 
* Hallå vem är det där...jaha...en granne...ja förstås hehe...ni har ju ett antal.
 
 
Men nu är vi hemma i Skäris igen och våra grannar sover. Ja det vet jag bestämt för jag såg genom gardinerna när dom släkte lampan. 

Och borstade tänderna.

Nääärå.


Jorå.

Kommentera här: