Firat svärfar och sminkat sig lite...

Idag har jag varit hemma hos svärpäronen då svärfar fyller år. Dagen till ära drog jag på mig smink. Robin tyckte jag liknade en dragqueen men jag tyckte det blev fint jag.
 
 
NÄRRÅ.
 
Det där är en app som sminkar en. En jävulskt dålig app faktiskt. 
 
 
Men klänning och nagellack drog jag på mig iallafall. Förövrigt har solen suddat ut mina ögonbryn ser jag. Kanske finns någon app som fixar dom?
 
För IRL orkar man ju hålla på.
 
 
Huvudsaken man ser bra ut på bild som jag brukar säga.

Kommentarer:

1 Jeanette:

Kan jag få ditt hår?!? 😆😄

2 Anonym:

Hmm du ser ut som tjejerna i V är du säker på att du inte är grön under huden på det översta kortet? :) / j

3 Carina :

Jeanette: javisst det är bara att komma och hämta😜

Joanna:,nä det är jag inte säker på, vågar inte kolla efter heller😁

4 Classe:

Hahah! Vad hette appen?

5 Carina:

Classe: perfect365, not so perfect at all! 😆

Kommentera här: