Nyårsönskningar.....

Det här skrev jag förra nyårsafton här på bloggen ↓
 
-------------------------------------------------------------------------------
 
---------------------------------------------------------------------------------
 
Kan väl säga att inte något stämde in. Farmor dog ju. Och Milou. Och träningen kom liksom av sig när jag drog på mig en lårmuskelninflammation som förövrigt fortfarande sitter i. Och Joanna det jäveln döpte ju inte sin son till Carina utan valde Igor istället. 
 
 
Men nu tar vi nya tag.
 
 
Det här hoppas jag på år 2015.
 
Att alla mina nära ska få vara friska. Att jag plötsligt vaknar upp en morgon och är en gymtjej, köper träningskort och faktiskt använder det. Att jag inte fulgråter den 13 januari när jag går från frisören. Att jag inte stöter på ett vildsvin. Eller grävling. Eller björn. Eller något djur överhuvudtaget. Hund går iofs bra. Och tjockkatter.
 
 
Nyårsafton 2010....
 
 
 
Gott nytt år alla läsare och tack för att ni fortfarande hänger kvar.
 
 
Vi syns nästa år:)

Kommentarer:

1 Anonym:

L

2 Jeanette:

Gott nytt år Norra Europas finaste, tjockhårigaste o roligaste tjej!!! 😘

3 A :

Gott nytt 2015! 🎉🎊

4 Boel:

Gott nytt år!

5 Malle:

Gott nytt år världens bästa Carina!! ❤️😘

6 Anonym:

Tack för att din blogg finns😀

Kommentera här: