Så blev det månda....

Morrn morrn hur mås det här då? Nej nej vänta ni behöver inte putsa glasögonen, datorskärmen eller misstänka att någon lagt en hut i erat morgonkaffe, det är min webcam det är fel på. Bilderna blir bara suddiga. Antar att den ledsnat på att ta exakt samma bilder, vid exakt samma plats på exakt samma person.
 
Den har kastat in handuken helt enkelt.
 
 
Hur som helst är jag ledig idag och ska tillbringa hela dagen hemma, helst under ett täcke men misstänker att en viss person runt metern har en annan åsikt om den saken. Och hans vilja är ju min lag så att säga.
 
Jaja nu ska jag ta fram dammsugaren och gå till atack mot en spindel som sitter här i köket och glor som om den käkat blängsylta. Vidriga typer det där.
 
 
På återseende.

Kommentarer:

1 Jeanette:

Mums med blängsylta ;)
Har du provat att torka av linsen på webkameran f.d blondin!?

2 Anonym:

dammsug inte upp imse vimse! Då förökar den sig i dammpåsen å sen kommer hundra åter.... sa iaf min mamma när jag va liten...

3 Carina:

Anonym: Men herregud vad är du du sitter och säger?!!!!!

Köpa ny dammsugare punkt nu!

Kommentera här: