Fullt ös medvetlös...

Var ju på Junibacken igår och kan säga att jag...gillade det inte. Mest berodde det väl på att det var hysteriskt mycket folk där. Galet. Sen var luftkonditioneringen trasig just denna dag så det var så varmt att självaste Sahara öknen skulle kännas som en frisk vind i jämförelse.
 
 
En annan sak var att det låg en butik med massa leksaker mitt i smeten som man var tvungen att passera massa gånger. Theodor är just nu i den åldern som han inte fattar att han inte kan få allt. THEOS skrek han och sög sig fast i leksakerna. Nej inte Theodors försökte jag. THEOOOOS skrek han ännu högre.
 
 
 
Vid några tillfällen låg han tom med mitt på golvet och skrek ut sin förtvivlan, THEOOOOOOS, ja ni vet sådär som bara 2 åringar kan bete sig.
 
Då tog vi en glasspaus och den fick iallafall 4 av 5 möjliga...
 
Mammans treo fick 5 av 5.
 
Men självklart hade barnen väldigt roligt emellanåt...
 
Och sagotåget var helt fantastiskt. 2 timmars väntetid dock. Ja ni läste rätt. Däremot behövde man inte stå och köa till tåget utan man fick en tid bokad.
 
På tåget hem var jag helt slut. Så slut att jag sa till syrran att Theodors nya pussel hade sjuuuukt många gröna bitar. Det där är baksidan svarade hon.
 
OOOOOOOPS. 
 
 
Nä hoppa över Junibacken. Iallafall i högsäsong. På lunchtid. Och när luftkonditioneringen inte funkar. Varsegoda för tipset.

Kommentarer:

1 Sandra O:

Haha. Och så lyckas du bjuda på dagens skratt som så många gånger förr. ... "sjuuuuukt många gröna bitar"...haha * skrattar så jag dör* fast på ett snällt och vänligt sätt såklart ;-)

Kommentera här: