Dagens inköp...

Har ju tjatat på Robin i evigheter på att åka till Ikea. Han har vägrat. Det är som om han tror att Ikea är ett enda stort slukhål för gifta män. Som att han aldrig skulle komma levande därifrån. Så mycket har han vägrat.
 
 
Men idag åkte jag äntligen dit, med syrran. Planen var att köpa massa saker som jag kännt hur länge som helst att jag behöver. Eller behöver och behöver, men ni hajar. Jaha och vad händer?
 
 
 
Jo jag köper bara en packe servetter och doftljus. 
 
 
 
???
 
Kassörskan står antagligen fortfarande och gapar av chock. Och i personalrummet är mina inköp dagens snackis. Alltså hörde ni om hon som kom ut härifrån med bara servetter och doftljus? 58 spänn lyckades hon handla för. Så lite har nog aldrig någon sluppit undan med. Borde vi ringa Kamprad? Och se över rutinerna?
 
 
Ja herregud. Måste nog tjata på Robin att få åka dit snart igen. 
 
Göra om göra rätt så att säga.

Kommentera här: