Gårdagens telefonsamtal..

Jag: Hej det är jag, alltså Theodor har slängt in någon stor leksak i tvättmaskinen och satt på ett program. Hur stoppar man skiten!
 
Robin: Ja lättast är det ju om du...
 
Jag: Vaffan! Tänk när maskinen börjar centrifugera, då kommer ju leksaken slå sönder hela maskinen! Att han ska hålla på och pilla på allt, allt allt allt....
 
pratar alltid i turbofart när jag blir stressad.
 
Robin: Du får stänga av maskinen helt så får jag kolla på det när jag kommer hem.
 
Jag: Ok ok ok...
 
Robin: Du den där jättestora leksaken förresten, är den blå och vit?
 
Jag: JA hur visste du det?
 
Robin: För det är ett filter, ingen leksak, den ska sitta där.
 
Jag: Jahaaa...hehe...men dåså, då ska jag inte störa mer, fortsätt jobba du. 
 
Robin: Mmmm hej då.
 
 
Ibland kan man riktigt höra hur less han blir. Stackarn.

Kommentarer:

1 Caroline:

Hahaha, jag tror att han får sig många goda skratt tack vare dig :) Eller åt dig ;)
Förresten: filter I maskinen? Konstigt, jag skulle säkert trott att det var en gigantisk (blå?) spindel.....

2 Carina :

Eller hur, jättekonstigt! En blå spindel hade banne mig varit mer troligt;)))

3 Evelina:

Hahahaa du är underbar!!

Kommentera här: