Nyårsönskningar...

 
 
Det här skrev jag förra året om vad jag hoppades på av år 2013 och ja allt gick i uppfyllelse. Alla mina nära och kära fick vara friska, jag åkte på 3 utomlandssemestrar och jag vågade färga håret brunt.
 
Man tackar år 2013.
 
 
Det här hoppas jag på år 2014:
 
Att alla mina nära och kära ska få vara friska, att jag ska sluta vara så lat och börja träna och att min vän Joanna döper sin son som föds i maj till Carina.
 
 
Gott nytt år alla bloggläsare. Jag är er evigt tacksam att ni hänger er kvar på Norra Europas svajigaste blogg. Vi syns nästa år=)

Kommentarer:

1 Anonym:

Ha ha blir det en shemail så får den heta carina :) i lovar

2 Hella:

Är Joanna gravid. Hälsa från mig.

3 M o. Ö:

Gott slut och Gott nytt ! Älskar din blogg!!

4 Jeanette :

Schysst namn på en kille! Det måste Joanna bara välja ;)

Gott nytt år på dig!
Se om det blir nån tjejmiddag i Skäris nästa år då ?!? ;)

5 Lena:

Gott Nytt År till dig och familjen.

6 Carina:

Joanna: Haha tack då hoppas vi på en sån;))

Hella: Japp så roligt=) Jag hälsar=)

MoÖ: Åh tack så mycket och gott nytt år själva=))

Jeanette: Gott nytt år och ja det är klart det blir. I sommar vid poolen=))

Lena: Tack så mycket och god fortsättning till er=)

Kommentera här: