Samiska bebisar...

Jag frågade ju i förra inlägget vad ni tyckte om dom där skorna och vi kan väl säga såhär, ni gillade dom inte. Överhuvudtaget. Blev lite lack faktiskt. Det var ju inte dom svaren jag ville ha så jag googlade skorna istället. Kom in på en tjejs blogg som beskrev dom där skorna såhär...kände mig som en Samisk jättebebis i dom.
 
Jaha ok dom är väl fula då tänkte jag.
 
Men sen gjorde jag något jag aldrig gjort i mitt liv.
 
JAG GICK EMOT STRÖMMEN!
 
Så nu är jag ägare till ett par skor ni tycker är fula och som någon okänd tjej påstår att man ser ut som en Samisk jättebebis i. 
 
 
 
Men det är väl inget fel på Samiska jättebebisar. Någon måste ju vara det också.

Kommentarer:

1 Lotta:

De ser ju sjukt sköna ut, det är tamejtusan lika viktigt som snygghetsgraden (efter ett glas rött hittar man på nya ord!)

2 Lisa:

Har själv köpt ett par likadana:) snygga tycker jag!

3 Anneli:

Skiiitsnygga ju! Vill också ha! Köpta vart!

4 Camilla:

Läser du Magdalena graafs blogg? Hon älskar såna skor.

5 Carina:

Lotta: Eller hur, både snygga och sköna vill jag påstå;)

Lisa: Aaaaa jag förstod att jag inte var ensam! Tack=)

Anneli: Åh man tackar, på Sko Punkten, billigt och bra=)

Camilla: Nej men jag följer henne på Insta och har sett att hon har något liknande. Den stora skillnaden är nog priset;)

6 Stina:

Men dom är ju svinsnygga!! Klart du ska ha dem.

7 Carro:

Skitsnyggabskor

8 Sofia:

Ööö, har typ likadan, ÄLSKAR! Är all "sallyiDrQeen" inspirerade, och vem gillade inte Sally liksom?!
Ja bara undrar??? ;))

Kommentera här: