Halloj...


Har tillbringat större delen av dagen sittandes på golvet. Om jag gud förbjude försökte resa mig upp drog minitalibanen igång sina röstresurser som kan få vilken operasångare som helst att ligga i lä. MAJ GADD.

Appropå röstresurser förresten, visste ni att schlagen börjar på lördag? Men herregud jag hade ingen aning. Var tvungen att boka en schlager-vinkväll med Sahar ögonaböj. Vet inte alls vilka som med i år men jag kan sätta en hunka på att Linda Bengtzing står startklar. Någon som vågar sätta emot?

Kommentarer:

1 Sahar:

Heja Linda!!

2 Lotta:

Självutnämda schlageroraklet/schlagernörden (dvs jag) meddelar att fröken Bengtzing inte är med i år. Det är däremot Perelli och, Gud förbjude, Lotta Engberg och Christer Sjögren. Den kvällen krväer obscena mängder alkohol. Och går de vidare till Globen får jag ta med mig hörselkåpor.

3 Carina:

VA? Ingen Linda? Är hon sjuk? Tappat rösten? Missade hon anmälningsdagen? Så många frågar här!



Håller med, den kvällen kräver många glas vin;))

4 Maria O:

Men Carina för i H-vete... UPPDATERA DIG!! Ha ha... Det är ju hur många kändisar som helst med iår...

Gå in på svt.se och klicka dig fram till mellon. Jag har självklart sparat den i favoriter så man kan följa det dag till dag...!! NU BÖRJAR DET SNAAAAART!!

5 Carina:

Ja herregud Maria jag fattar inte hur jag kunnat missat detta. Får skylla på att jag är en trött småbarnsmorsa...den funkar alltid;)

Kommentera här: