Nyårsafton i förskott...

Men vad har vi här då? Jo lite hummer och bubbel. Jag jobbar nämligen imorgon så jag och Robin firar nyår idag. Så rent teoretiskt sätt skulle man kunna säga att vi går in i 2013 redan imorgon. Lite Tillbaka till framtiden över det hela. Träffar vi på Doc och Marty McFly lovar jag att hälsa...
 
 
 
Mina nya polare...
 
 
Gott nytt år kära läsare. Det har varit ett sant nöje att hänga med er 2012. 
 
Jag är glad över att ha turen att ha så kloka, roliga och genomsnälla läsare.
 
Hoppas ni är kvar 2013♥

Kommentarer:

1 Sigrid:

Ditt och Robins nyårsfirande lär ju Milou gilla.
Hoppas förresten att Milou får det lugnt i morrn, Skärisgrannarna kanske håller sig lugna?

2 sahar z:

Vafan du sa inget om att det skulle bjudas på hummer:)

3 sahar z:

Vafan du sa inget om att det skulle bjudas på hummer:)

4 Carina :

Sigrid: Ja Skärisgrannarna är så lugna så dom nästan har en fot i graven men förhoppningsvis håller dom sig så imorgon också;))

Sahar Z: Du missa något fröken bangare;)

5 Sandra:

Så klart vi hänger med in i nästa år med dig! Gott Nytt År till Uppsalas bittraste servitris!

6 Pernilla :

Klart vi är med nästa år också. Men då får du lova att jobba när man kommer och äter på din restaurang:). Gott nytt år!

7 Carina :

Sandra: Tack tack och gott nytt till dig också=)

Pernilla: Japp jag lovar att jobba, om du lovar att förvarna innan du kommer:)) Gott nytt år=)

Kommentera här: