Lista...

Kör en lista stulen rakt av från Niotillfem.


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Jobbade på O´learys och serverade sportgalningar. Dom var helt sjuka, när dom bokade bord ville dom tex veta exakt hur många meter det var till närmaste tv och ibland kom dom tom för att provsitta först. Och jäklar i min låda vad arga dom blev när jag råkade trycka på en knapp så alla tvapparater och storbildstvn stängdes av samtidigt under fotbolls VM. Kom igen liksom, det går väl en repris?


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Var gravid och åt pasta, hamburgare och rostat bröd. Dygnet runt.



3) FEM SNACKS DU GILLAR?

Ost, ostbågar, popcorn, nötter, jordnötsbollar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

Kung i baren, Cecilia Lind, Du är min man (sämsta låten ever men discjockeyrna på Le Parc har spelat den 1 mijon gånger så det är som det är) Jag måste ringa Carina (se förgående text) Sjörövar Fabbe.


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?

Köpa hus, bjuda familj och vänner till Maritiuz, shop til I drop, bjuda alla bloggläsare på Amarone, frakta alla spanska gatuhundar till Sverige och ge dom kärlek.

Alla skulle tjäna på att jag blev miljadär...

6) FEM DÅLIGA VANOR?

Orkar sällan kasta tomma toalettrullar, pratar för mycket i telefonen, periodare på Cola light, glömmer att vattna blommorna, äter för mycket ost.

7) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Harembyxor, lång kappa, stentvättade jeans, träningskläder uppenbarligen, John Lennon solglasögon.


Inte på min kropp det närmaste årtiondet...

Kommentarer:

1 Sara:

Alltså.. Vill man skratta så räcker det med att gå in på din blogg och läsa första raden. Vet inte riktigt hur du gör men allt du skriver blir roligt. Du är sjuk i huvet! (OBS på ett väldigt positivt sätt!) lägg ALDRIG ner din blogg :)

2 Carina:

Hahaha sjuk i huvet tar jag som en komplimang=) Tack för den snälla kommentaren=))

3 sussi:

Måste medge att jag vrålat med till " Måste ringa Carina" och tyckt att jag har varit JÄTTE rolig! Förlåt!

4 Carina:

Men vaffan Sussi, jag har ju fått men för livet!

Kommentera här: