Jag listar året som gått...

Årets datum:


16 Februari:
Efter blod svett och tårar krystar jag fram den perfekta bebisen.

Jack Theodor Milton.


Årets hjärtskärare:


April: Theodor får problem med magen och opereras.

Mitt mammahjärta blöder.


Maj: Magproblemen kommer tillbaka och en ny operation krävs.

Så fruktansvärt att se sitt barn rulla iväg till operationssalen.


Årets lyckliga slut:


Maj: Theodor blir helt frisk.

Det enda som vittnar om den hemska upplevelsen är ett litet ärr på magen.

Årets semester:


Augusti: Åker till Mellbystrand.

Hyr ett ruckel till hus och har en underbar vecka.

Årets Surprise:


Augusti: Till allas stora chock tågar vi in i kyrkan till bröllopsmarschen.

Jag blir Carina Milton.


Årets semster 2:


September:
Hela familjen drar till underbara Turkland.

Årets roligaste tjejdag.


September: Blir totallurad och hamnar på min egen möhippa.

Så jäkla bra dag!

Årets skilsmässa:


November: Efter 10 år åker soffan ut.

Älskad och saknad av många.´


Årets hyllning.


Går till er...

Ni har peppat mig när jag varit nere, och skrattat med mig när jag varit glad.

Det har varit ett nöje att få omgås med er detta år.

Hoppas vi ses nästa.

Mvh eder bittra servitris.

Kommentarer:

1 sussi:

Brööl! Så vackert!

Det är DU som skall ha tack för att du får oss att le när det är som jävligast!

2 Malle:

Sluta aldrig blogga:)

3 Peggy:

Vilket fint år,bortsett från Theos operationer. Tack själv Carina för din trevliga,roliga blogg. Du har fått mig att skratta och le många gånger.Men jag har också lidit och tyckt synd om dig när Theo skulle opereras. Önskar dig och din familj ett riktigt lyckligt GOTT NYTT ÅR!

4 Lena:

Fortsätt med din underhållande blogg.

Gott Nytt År till dig och familjen!

5 Anonym:

Gott nytt år till dig! Tack för en jätteroligt blogg som förgyller tillvaron. Sluta aldrig blogga. Hoppas att Ert 2012 blir strålande. Kram

6 Paz:

Tack för en fantastiskt underhållande blogg! Du får mig att skratta varje gång.

Kommer följa dig även nästa år ;)

Önskar dig ett Gott nytt år.

Kram

7 Lotta:

Fantastisk krönika! Sluta aldrig blogga! Gott Nytt År!

8 Cherkan:

Bästa listan fylld med både glatt och tråkigt! Skönt att Lillprinsen är frisk nu iallafall..... Man får lite mer tålamod med minitalibaner när man gått igenom en sån sak.

Gott nytt år till er alla! Kram Cherkan och miniBABIANEN!

9 Marie:



Tack för att du fögyller min vardag!! Gott Nytt År !!!

10 Bia:

Underbar årskrönika,Gott nytt år till hela er familj med hundar och katter

11 Caroline:

Gott Nytt År till dig och familjen!!!

Tack för den mest underhållande bloggen !!!

12 Carina:

Tack tack tack för alla snälla kommentarer, dom värmer i lillhjärtat:))

13 Elin:

Så glad att Jag hittade din blog genom Josses. Du skriver så roligt Carina!!

14 Carina:

Nämen hej Elin, vad kul att du hittat hit. Tack för sist=))

15 Emma F:

Va fint du skrivit<3



Jag hoppas me vi ses i år:)



Kram kram

Kommentera här: