Tjena...


Varit på stan och fikat med Sofia och alla våra barn, det blir lite som ett helt dagis när vi ramlar in, men mysigt var det iallafall.

Ja just det, klippte luggen hos en galen tant också...gled bara in i en salong och frågade om dom hade en tid och det hade dom. Din lugg är alldelest för tjock sa hon...nä jag vill ha den så svarade jag...DET ÄR INTE FINT DEN ÄR FÖR TJOCK sa hon och spände ögonen i mig, sen tog hon fram saxen och tunnade ut hela luggen. Man bah...vänta här nu. Men det var liksom redan försent. Jag tackar gud, Allah och fan och hans moster att det bara var luggen hon gick lös på. Amen.

Kommentarer:

1 Niina:

Gissar att det var på IK Frisör på Vaksalagatan... Hon e ju inte riktigt, riktigt...KLOK!

2 Carina:

Nopp jag var på Magic Touch...men nu vet jag att jag ska undvika IK också då=)

Kommentera här: