lite sparkar

Har tyckt att det är mys pys att glida runt och vara gravid men dom senaste dagarna har jag känt mig lite less. Trött, ful och allmänt hängig liksom.

Gick och la mig tidigt igår och när jag som mest låg och funderade hur jäkla synd det är om mig kände jag det...TJOFF...vad var det...hann jag fundera innan jag kände det igen...TJOFF TJOFF. Det var första gången jag kände bebis sparkar!!!

VILKEN KÄNSLA!

Herregud det är inte alls synd om mig. Jag har en bebis i magen och som dessutom kan sparka som värsta Zlatan. Håll en plats till landslaget Erik Hamren tjoade jag. Nu är det bara ca 130 dagar kvar tills han kommer. JabadabadooOOO.


Håll i hatten Erik Hamren snart är han här.

Kommentarer:

1 sussi:

Är det inte underbart!!! Såå himla härligt. Jag är riktigt avundsjuk på dej som får vara med om det!Man kanske skulle försöka en gång till.....

2 Sofie Lindberg:

Vad härligt med sparkar :D

Och du är verkligen inte ful! Du är jätte vacker!

3 Diana:

Visst är det magiskt!?

Jag kände oxå första kickisarna här om dagen, å nu sitter jag varje kväll i soffan med händerna på magen & väntar på att få en kick. & det får jag, lite då å ibland, men fortfarande väldigt svagt!

Helt underbart när bebisen visar att den finns där inne!

NJUT! =)

Kram till dig!

Kommentera här: