Daniel 30 bast


Mycket trevlig kväll hos Daniel och Sahar med massa god mat. Perfa för en gravid köttbulle-kärring som mig.


Svärmor och Robin







Sahar lånade doktor Daniels stetoskop för att lyssna på sin gudsson hjärtslag.


Ho ho någon hemma...

Ja ja, sluta glo på mina brön, jag vet, dom är huge.


Tack söta ni för ett trevlig kväll!

Nu är det dags att gå och knyta mig. Måste säga att det känns ganska skönt att jag denna lördag slipper stå i baren och köra såna här konversationer: 

52 kr tack...VA 52 KRONOR FÖR EN ÖL HAR JAG KÖPT HELA STÄLLET ELLER!!!

Godnatt på er.

Kommentarer:

1 Sofie:

Vilken fin tunika du har, var har hon köpt den mån tro? För övrigt, tack för underhållande läsning :) Älskart!

2 Carina:

Åh tackar den är från H&M.



Vad kul att du gillar bloggen...tack och bock=)

Kommentera här: