En dag på stan...


Varit och lunchat på stan med Sahar. Valde en nyttig sallad. Läste nämligen på min kusins blogg som är i vecka 28 att hon bara gått upp 4.7 kilo. Jag upprepar FYRA KOMMA SJU KILO. Själv är jag uppe i cirkus 1 ton+ nu. Så ja sallad kändes som det enda rätta. Cafe Cappuccinos räksallad med cous cous och avokado rekommenderas förövrigt varmt.



Sen gick vi runt i snöyran och letade efter den perfekta mössan. Jag hade hoppas på att den skulle ligga på typ Cubus eller Hennes & Mauritz och skräpa i någon rea låda men icke. På Janemars hittade jag. Långt över min budget. Nu funderar jag på om jag ska låta den ligga kvar eller slå till. Gissar på den sistnämnda.

Kommentarer:

1 Camilla Karlsson:

Du e ju mycket smalare än mig från början så på dig märks det säkert mer att du är gravid... och så har jag varit hostig och förkyld så länge att det säkert har tagit på krafterna. Du ska se att vi i slutändan går upp lika mycket :)

2 sussi:

Nu blir jag riktigt orolig att det hänt dej eller din familj något när man inte hört av dej på flera dagar.

3 Sofie Lindberg:

Samma här, vart är du?

Kommentera här: