nä det här var skumt


Så har man blivit spådd då.
Och satan i gatan vad intressant det var. Hon sa saker som hon omöjligt borde veta. Saker som jag tyvärr inte vill ta upp här. Men det var lite scaaary att hon visste såna saker.

En sak som jag kan berätta är att det första hon sa var att hon såg en graviditet. Men jag vill inte ha barn pep jag. Isåfall får du vara väldigt noga med preventivmedel sa hon, för en graviditet ser jag inom kort. Hjäääääälp!!!

Sen beskrev hon Robin i detalj, hur han ser ut, hur han är som person, hans tankar och om hans barn. Skumt. Hon berättade också om min situation på jobbet. Saker som stämde rakt igenom.

Så sa hon självklart att jag var trött och jobbar för mycket. Och det var väl inte så otippat. Men herregud vad konstig upplevelse det här var. Jag är nog lite i chock. Det är jag.

Hokus pokus eller inte. Vad vet jag. Men mig lyckades hon övertyga rakt igenom. Inget snack om saken.

Kommentarer:

1 Hella:

Kul om det skulle stämma med barn... Men kan det kanske vara din kompis barn som hon ser, hon som är gravid och snart ska ha??? Hoppas inte. Kul att gå när det är mycket som stämmer.

2 Sofie Lindberg:

Men tänk om det skulle ploppa upp en liten Carina Jr då? :)

Vart gick du någonstans? Vore kul å pröva :D

3 Leo:

Du vet väl att dagens spåtanter har tillgång till internet? Så hon har säkert läst bloggen :-)

4 Carina:

Hella: Jag trodde också att hon snackade om Sofia men hon sa att det var jag. Tyvärr.



Sofie: Det heter Livskraft och ligger på svartbäcksgatan 38. Prova någon gång=)



Leo: Visst kan hon fått mycket info från min blogg. Men som sagt sa hon saker som jag aldrig nämnt om här på bloggen. Nä den här spåtanten kan omöjligt skaffat infon genom bloggen. Så är det=)

5 Fredrik:

Det börjar bli lite tjatigt med den här typen av inlägg. Men du kanske får sluta streta emot och ta emot framtiden med öppna armar, ditt och Robins gemensamma barn alltså? :) Skrid till verket, släng pillren!

Kommentera här: